Модуль 9. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні
можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання , а саме:
·
як я можу допомогти своїм учням стати
самоспрямованими в навчанні;
·
як я можу задовольнити різноманітні
потреби учнів;
·
перехід до процесу навчання, що
будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку
вчителів;
·
вчителі мають працювати з учнями,
щоб допомогти їм розвинути навички само- спрямованості;
·
учні мають бути активним у власному
навчанні;
·
учителі можуть диференціювати навчання
у чотирьох напрямках;
·
задоволення навчальних потреб учнів
вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та
незалежними в навчанні.
Комментариев нет:
Отправить комментарий