пятница, 12 июня 2015 г.

Модуль 8. Рефлексія

Модуль 8. Рефлексія.
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме:
·         яким чином створення системи оцінювання допоможе мені покращити навчальний процес;
·         як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
·         як залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
·         оцінювання, що будується навколо навчальних потреб учнів, має акцентувати увагу як на змісті навчальної теми, так і на навичках 21 століття;
·         щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
·         щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, використовується підсумкове оцінювання;
·         самому виконати завдання (створити продукт, який мають виконати учні);
·         переконатися, що визначені критерії відповідають сформульованим навчальним цілям;
·         уникати використання незрозумілих, неточних, неконкретних слів.


Комментариев нет:

Отправить комментарий