пятница, 12 июня 2015 г.

Модуль1. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені
1.     Обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу.
2.     Навчитися користуватися  електронним  посібником.
3.     Я хочу допомогти учням навчитися самим оцінювати результати свого навчання і будувати власну траєкторію навчання не лише в цьому проекті.
4.     Я хочу створити та впровадити в своєму класі такі навчальні проекти, які дозволять краще залучити учнів до процесу навчання та поєднати навчальні цілі вчителя з відповідними цілями учнів.
5.     Я хочу навчитися створювати навчальні проекти та залучати до такого виду діяльності учнів, а також навчитися оцінювати проекти учнів.
6.     Я хочу щоб поставлені мною цілі були поєднані з цілями учнів  та дозволили розширити кругозір учнів у процесі проектної діяльності в навчально-виховному процесі.




Комментариев нет:

Отправить комментарий